Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 5 Disember 2012

Ilmu Untuk Dikongsi~Diari Seorang WAHM, SAHM, SOHO


salah satu email dari pembaca bertanyakan tentang Vietnam

Assalamualaikum semua,

Hari ni lambat sikit bersiaran pasal pagi tadi mak buyong terlelap sekejap..Ni barulah terhegeh-hegeh nak update blog & reply email. Alhamdulillah, sejak aku kongsikan pengalaman aku ke Vietnam, memang banyak sangat dapat email, sms & call bertanyakan tentang trip ke Vietnam. Ada juga yang bertanyakan tips sepanjang berada di sana. Tak sangka, ada juga yang sudi membaca coretan kisah aku di sana. Terima kasih banyak-banyak yaa..cuma aku nak pesan, jangan tinggalkan pertanyaan di ruang komen kerana aku ni jaaaaaarang sangat balas komen-komen yang lama, aku hanya publish sahaja so kalau nak mendapatkan jawapan, just shoot me an email..kalau nak sms/whats app pon dialu-alukan cuma aku tak prefer call sebab kadang-kadang aku ni busy dengan rutin harian marah anak yang tak pernah putus tu so kadang-kadang terlepas pandang juga:P

Sememangnya pon tujuan aku berblog ni adalah untuk berkongsi segala ilmu/info yang aku tahu/dapat dalam kehidupan aku. Mungkin pendapat kita akan berbeza kerana biasalah manusia dilahirkan dengan hati & perasaan yang berbeza-beza. Setiap hari aku cuba untuk sentiasa berfikiran positif & paling penting jangan suka membanding-bandingkan kehidupan kita dengan kehidupan orang lain. Tipulah kalau tak ada saat aku merasa "down" dengan diri sendiri tapi jangan cepat mengalah..Teruskan usaha, In Shaa Allah akan ada berita gembira selepas setiap kesedihan:)


Tayang gambar menu tengahari ni..bubur nasi sajork memandangkan ini makanan kegemaran anak-anak & mak anak sendiri..Memang senang sangat untuk dibuat..Main campak-campak sahaja ke dalam periuk & makan sampai bertambah!

Oklah, petang ni nak masak ikan cencaru sumbat sambal pula..tetiba mengidam nak makan ittewww..tata!
Thanks for reading my blog:)

Jangan lupa untuk hulurkan sumbangan kita bagi membantu umat Islam di Palestin dengan cara :

taip : PALESTIN 10 / 5 / 3 / 1 (<< NILAI RM )
hantar ke 39111

SUMBANGAN ANDA AMAT DI HARGAI.. SEMOGA ALLAH SWT MEMBALAS KEBAIKAN ANDA. INSYAALLAH.. AMIN..

*** Others :-

sumbangan melalui e-banking :-

Dana Sumbangan & Derma
Bank Islam: 12029010047880
Maybank: 562263010787
Bank Muamalat: 12070005133717
RHB Islamic Bank: 21245760004907
Bank Rakyat: 22-080-619592-2
Tabung Wanita & Kanak-Kanak Palestin | Bank Islam (M) Berhad: 1202-9010-0598-95 

Jangan lupa juga untuk like page kedai-kedai aku di bawah:

Dapatkan pelbagai pakej makanan sunnah (pakej pantang, pakej kurma, pakej sihat) diMKS Gedung Serbanika Online  
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi dari penulis tersohor di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty untuk kekal cerah berseri di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions


2 ulasan:

DaZzlingLilLy berkata...

sedap,aku suka bubur nasik panas2 makan time ujan..hehe

CeqGu berkata...

seriusss terus rasa lapar.......ikan sumbat sambal terrr sedap wehhh

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^